Vårpromenad i Göteborg
Vaknade vid 06 och det var sol och fint ute så jag tog på mig och gav mig ut på en 2 h lång morgonpromenad, själv med kameran och hörlurarna med dunkande musik…. Var inte särskilt mycket folk ute, men träffade på en liten ekorre-kompis på ett träd när jag stannade för att fota blommorna… …